Atributii secretar Secretarul orasului Baia Sprie are urmatoarele atributii: - coordoneaza, conduce si raspunde de buna functionare a Directiei Juridice si Administratie Publica Locala si a Serviciului Evidenta Informatizata a Persoanelor - asigura cadrul juridic si buna functionare a activitatilor cu caracter juridic din cadrul aparatului propriu de specialitate - avizeaza pentru legalitate dispozitiile primarului si hotararile consiliului local - participa la sedintele consiliului local - asigura procedurile de convocare a consiliului local si efectuarea lucrarilor de secretariat, comunica ordinea de zi, asigura intocmirea procesului-verbal al sedintelor consiliului local si redactarea hotararilor - pregateste lucrarile supuse dezbaterii consiliului local si a comisiilor de specialitate ale acestuia - acorda sprijin in redactarea proiectelor de hotarari propuse de consilieri locali, primar, viceprimari sau de cetateni - organizeaza arhiva si evidenta statistica a hotararilor de consilui local si a dispozitiilor primarului - asigura transparenta si comunicarea catre autoritatile, institutiile publice si persoanele interesate a dispozitiilor si hotararilor, in conditiile Legii 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare - asigura gestionarea procedurilor administrative privind relatia dintre consiliul local si primar -contrasemneaza pentru legalitate hotararile adoptate de consiliul local - asigura comunicarea in termen legal a dispozitiilor primarului si a hotararilor de consiliu local institutiei prefectului si altor persoane fizice sau juridice interesate - pune la dispozitia consilierilor locali, la cerere, informatiile necesare in vederea indeplinirii mandatului acestora - asigura publicarea rapoartelor anuale de activitate ale consilierilor locali -asigura aducerea la cunostinta publica a actelor autoritatilor administratiei publice locale -elibereaza extrase sau copii de pe orice acte din arhiva primariei, in afara celor cu carater secret - legalizeaza inscrisuri eliberate de primar, Consiliul Local, primarie, confirmand autenticitatea lor -emite adeverinte privind inscrierile din Registrul Agricol - emite, la cerere, adeverinte in vederea inscrierii in evidenta de carte funciara a imobilelor de pe raza municipiului sau alte adeverinte cu privire la imobile, in baza documentatiei prezentate de serviciile de specialitate din aparatul primarului - corecteaza, sub semnatura, erorile materiale ivite in inscrisuri, care emana de la primar sau aparatul de specialitate al acestuia - avizeaza fisa postului pentru personalul din cadrul compartimentelor coordonate, avizeaza programarea anuala si aproba cererile de concediu ale personalului din subordine - propune masuri de stimulare sau de sanctionare motivata -daca e cazul- a personalului din subordine - repartizeaza corespondenta intrata catre toate compartimentele - tine audiente in problemele specifice pe care le coordoneaza - alte atributii prevazute de lege, insarcinari date de primar sau de consiliul local - in lipsa secretarului, atributiile acestuia vor fi exercitate de catre consilierul juridic al Primariei Orasului Baia Sprie Previous article: Protectia datelor Prev Next article: Atributii viceprimar Next